marți, 5 iunie 2012

Tarta cu rosii , branza si ceapa verde






O reteta usoara , rapida si gustoasa.



Ingrediente:

Pt aluat:

250 g faina
125 g unt sau margarina
2-3 linguri apa rece
sare

Pt umplutura:

3 rosii
2 oua
150 g branza ( eu am pus cas proaspat si pecorino)
3-4 fire ceapa verde
patrunjel verde
sare, piper


Mai intai facem un aluat de tarta din faina cernuta intr-un castron, margarina si apa. Amestecam bine pana obtinem un aluat elastic care il dam la frigider pentru 30 minute. Dupa aia il scoatem si intindem o foaie ( eu am luat putin si am facut si doua tarte micute sa vad cum arata) care o punem in tava de tarta. 






Ouale le batem bine cu sarea si piperul ,adaugam  branza faramitata ( eu am pus pecorino ras) , ceapa verde si patrunjelul tocate marunt. Apoi pe deasupra presaram casul taiat bucatele ( puteti sa puneti telemea sau altfel de branza dupa cum va place ) si rosiile taiate felii. Mai presaram putina ceapa verde si dam la cuptor pentru 30-40 minute la foc potrivit.






Dupa ce s-a copt o lasam sa se raceasca cateva minute in tava si apoi o feliem .O putem servi atat rece cat si calda. 













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...