sâmbătă, 16 octombrie 2010

Pulpe la cuptor cu busuioc




















Avem nevoie de:
4 pulpe
1 ceapa
1 ardei gras rosu
sare, piper
ulei
busuioc


Spalam bine pulpele. Eu mai intai le-am si fiert pt ca am facut si o supa, dar nu e obligatoriu, le condimentam bine cu sare, piper, putina boia si le punem intr-o tava in care am pus putin ulei.


















































Ceapa si ardeiul le tocam julienne , iar busuiocul marunt si le adaugam peste pulpele din tava. Le mai stropim cu putin ulei , punem o folie peste ele si le dam la cuptorul incins la 200 grade pt 20 min.



















Dupa cele 15 min (in cazul meu ca erau deja fierte), scoatem folia si le lasam pana se rumenesc putin la foc mai mic. Le-am servit cu piure de cartofi si muraturi. Se pot servi si cu alte garnituri.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...