sâmbătă, 22 octombrie 2011

Prajitura " Parlament"









O prajitura deosebit de buna pentru iubitorii de nuca si pentru o zi de sarbatoare. Reteta am luat-o din revista " Practic in bucatarie". Multumiri doamnei Simona Cioara din Arad care a trimis-o. 


Ingrediente:
2 cani cu nuca prajita 
7 oua
14 linguri zahar
7 linguri nuca macinata
3 linguri faina
1 praf de copt
500 ml frisca lichida
400 g crema de ciocolata ( eu am pus Finetti)
400-500 g biscuiti obisnuiti
Pentru inceput ungem o tava cu margarina , o tapetam cu faina si punem nuca prajita atat cat sa acopere fundul tavii. Pregatim apoi un blat din 7 albusuri, 7 linguri zahar, 7 linguri nuca, cele 3 linguri de faina si praful de copt. 






Turnam in tava peste nuca si dam la cuptor. Cand blatul este copt , il rasturnam cu nuca deasupra si il ungem cu crema de ciocolata.






Peste crema de ciocolata punem biscuitii inmuiati in cafea . Intre timp pregatim si crema din cele 7 galbenusuri cu cele 7 linguri de zahar si 3 linguri de apa , care le punem pe baie de aburi , le fierbem putin pana se ingroasa si lasam la rece. In timp ce se raceste batem frisca, apoi amestecam bine cu crema de galbenusuri si punem pe deasupra blatului intr-un strat uniform. Pudram cu cacao si o lasam la frigider cateva ore. Un deliciu. Totusi va dau un  sfat: fiind multa nuca , mie mi s-a parut ca ar trebui blatul putin insiropat. Pofta buna!














20 de comentarii:

  1. Am vazut ca cele mai multe vizionari are aceasta prajitura, foarte ciudat mi se pare ca nimeni nu zice nimic...nici un comentariu :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o super prajitura am facut-o de cateva ori si pot sa zic ca mi a iesit foarte bine si fetitele mele o adora....multumim mult pt reteta!!! :-*

      Ștergere
    2. Multumesc din suflet , nu e meritul meu , si eu am descoperit-o intr-o revista , doar am incercat-o si am postat-o . Si eu o fac si majoritatea vecinelor si prietenelor au dus reteta si peste hotare .

      Ștergere
    3. Va multumesc frumos,reteta este foarte delicioasa si toata familia este innebunita dupa aceasta prajitura. :))))

      Ștergere
  2. Hallo Mimita!
    Uite eu m-am oprit la prajiturica ta si iti spun ca dupa ingrediente imi place.
    Reteta o i-au cu mine, deoarece s-ar putea sa o pun in aplicatie.Nu sint sigura, aceasta sau Snikerul....
    La sf. lunii "intineresc";-) cu inca un an si mi-am propus sa pregatesc ceva fain colegilor de munca.
    Acum ori si are o voi pune in practica, o sa vin cu critica...
    Mersi mult pt. reteta, poze si mai ales mult spor mai departe la bucatarit, bunatati delicioase!!!
    Cu prietenie
    Lauta S.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos , Laura , merita sa o incerci pentru ca te asigur ca e o prajiturica delicioasa si nu vei regreta. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru site,foarte frumos si interesant,prajitura nemaipomenita si eu sunt fana revistei practic in bucatarie si ador sa gatesc.Cu prima ocazie o sa fac si eu prajitura aceasta,cum aduc nuci de la tara,chiar daca nu prea sunt fana nuci,prajitura asta m'a convins.Am si eu un blog,la inceput ce'i drept,mai am mult de lucrat la el...mi'ar placea sa'mi dati o parere despre el, cum vi se pare... http://bucatariaalinei.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Alina, eu prin revista Practic mi-am descoperit pasiunea de a gati , nu stiam sa fac nici macar o prajitura :D (daca tot vorbim despre prajituri )

    RăspundețiȘtergere
  6. O astefel de prajitura merita incercata. Un "Parlament" foarte dulce si gustos. Multumim :))

    Produse teleshopping cu 50% reducere: Kosmodisk, Relax and Tone, Vibratone, Ab Tronic X2, Magic Bullet, Go Duster, Bullet Express, Paint Zoom, Celluless, Go Duster. Livrare gratuita in 24 de ore oriunde in tara. http://www.reduceri50.ro/ Tel. 0736 041 641

    RăspundețiȘtergere
  7. CRED CA TOATA LUMEA SE GRABESTE SA FACA PRAJITURA ASTA, DE-AIA NU EXISTA PREA MULTE COMENTARII. AM FACUT-O SI EU PRIMA DATA ASTA VARA, SI POT SA SPUN CA 3 LUNI DE ZILE AM TOT FACUT-O PENTRU CA NICIODATA NU NE AJUNGEA. ESTE BESTIALA! SI NU SE FACE NICI GREU. FELICITARI !

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc , intr-adevar e delicioasa , si eu sunt innebunita dupa aia !

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Andreea , sper sa o incerci curand !

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu fac prajitua aceasta si este foarte buna

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu fac prajitua aceasta si este foarte buna

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...