miercuri, 6 ianuarie 2010

Escalop de porc "Zingara"


















Reteta asta imi place cel mai mult de cate ori mananc la restaurant.Fiind f ocupata in ultima vreme abia am asteptat sa-mi rezerv timp sa o fac.

Avem nevoie de:


1 kg carne de porc(cotlet preferabil)
1 ceapa
150 g sunca( eu am pus si salam taranesc)
200 g ciuperci
1 pahar vin (de preferabil alb pt ca eu am pus rosu si mi-a cam schimbat culoarea la sos)
2-3 ling pasta de tomate(sau sos de rosii)
1 ling faina
sare, piper
1 ardei iute
1-2 catei de usturoi





















Taiem sunca felii subtiri si ciupercile dupa ce le-am curatat inainte.



















Ceapa taiata marunt o calim in putin ulei, apoi adaugam sunca si ciupercile...



















Dupa ce s-au calit , adaugam vinul....







































...pe urma sosul de rosii(eu nu am mai pus faina ca oricum mi s-a parut prea gros sosul)...



















Adaugam si usturoiul tocat marunt si ardeiul iute , potrivim de sare si piper si lasam la foc mic.In acest timp , carnea o taiem bucati ca si pt snitel , o batem putin si o dam cu sare si piper pe ambele parti.



















O prajim intr-o tigaie cu putin ulei...



















...cand e gata, punem bucatile de carne peste sos si lasam cateva min sa se patrunda.



















Servim alaturi de carofi piure.


2 comentarii:

  1. Ce bun pare-a fi!
    Va scriu sa nu patiti si voi la fel.
    Dar ce-si face omul cu mana lui..........Rabdarea mea e pusa la incercare acum, ca trebuit sa-mi sterg blogul si sa-l refac - la aceeasi adresa - pentru ca n-am avut ce face si am vrut sa incerc un nou template; odata instalat, mi-a stricat site-ul. (vezi ce mi-a facut si pe retete123.blogspot.com. de care inca nu m-am ocupat sa-l refac)
    Am salvat continutul, dar e pacat ca am pierdut atatea contacte si trafic, stabilite in mai mult de 1 an.
    Te rog sa te inscrii din nou in randul celor care ma urmaresc. Multumesc.
    Acuma verific listele de favorite.

    RăspundețiȘtergere
  2. salut :)
    primiti cu provocarea?:) provocarea la fericire, noul premiu ce circula in blogosfera. daca vrei sa intri in joc , provocarea te asteapta pe blogul meu,isi face siesta! o zi superba !:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...