luni, 28 noiembrie 2011

Pizza cu salam si ciuperci





Nu am facut demult pizza. O pizza simpla cu salam , ciuperci, cascaval etc. E pizza care o fac cel mai des si care se mananca rapid.


Ingrediente:

salam ( taranesc)
carnaciori cabanos
branza ( cascaval, mozzarela)
ciuperci
masline
sos de rosii
oregano , busuioc


Framantam un aluat de pizza ca si aici  pe care il lasam sa dospeasca vreo 20 -30 minute. Intre timp , taiem mezelurile felii subtiri, spalam ciupercile ( din conserva)si le feliem . Sosul de rosii il amestecam cu oregano si busuioc. Dupa ce aluatul a crescut frumos, il impartim in 2 parti  si din fiecare parte intindem cate o foaie destul de subtire ( cel putin mie asa imi place) , pe care o punem intr-o tava unsa cu ulei . Ungem foaia cu sosul de rosii , asezam feliile de salam si cabanos, adaugam ciupercile si branza rasa . Eu am folosit niste emmentailer taiat cubulete mici si niste branza de oi . Punem si maslinele si dam la cuptor . Lasam vreo 20-30 de minute pana cand aceasta este coapta ( depinde de cuptorul fiecaruia).Servim fierbinte cu sos de rosii. 























4 comentarii:

  1. Cat as fi de satula daca imi dai si o pizza ,nu zic Nu ,deloc.
    Pizza ,oricum si oricand.
    Imi lasa gura apa,mare greseala sa intru la ora asta pe logul tau,acum am ce sa visez.
    Succes in tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, si eu la fel niciodata nu zic nu la pizza, chiar daca nu exagerez!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...