duminică, 22 mai 2011

Tiramisu





















Imi pare rau ca nu am facut reteta originala din cauza ca nu am gasit in zona mea mascarpone. Astfel am cumparat o crema tiramisu de preparat cu lapte dar gustul nu se compara.


Ingrediente:

400 g piscoturi
1 crema Tiramisu
200 ml lapte
200 ml cafea espresso
1 esenta rom
4 linguri zahar
1 zahar vanilat
cacao pt ornat




Pentru inceput facem crema conform instructiunilor de pe plic si o dam la rece. Apoi preparam o cafeaua si o amestecam cu zaharul si esenta de rom. Pe o tava punem piscoturile pe rand unul langa altul dupa ce le inmuiem bine in cafea.






















Peste piscoturi punem jumatate din crema.





















Asezam mai un rand de piscoturi inmuiate in cafea...





















...si pe deasupra punem crema ramasa. Pudram apoi cu cacao din belsug.



















Dam la rece cateva ore (3-4 apx) si servim.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...