duminică, 8 martie 2009

O masa mai speciala in familie













Am avut in vizita viitorii cuscrii, socrii lui frate-mio si a trebuit sa ne pregatim putin. La aperitiv am avut platouri cu diverse (snitele, carnati, chiftelute, branzeturi, sunca), salata de vinete si oua umplute cu pateu si maioneza si salate de rosii si muraturi(dupa gustul fiecaruia).














































































Am uitat sa fac poze inainte si iata doar ce a ramas din ouale umplute.Pe urma am avut supa de pui de casa cu taietei si bineinteles ca nu am poze ca eram prea ocupata cu servitul:)). La felul principal am avut friptura de porc cu carnati si piure de cartofi.































Bauturi am avut lichior, tuica de prune (de-a noastra din Maramu'), bere , sucuri si apa minerala.A am uitat , la sfarsit am avut si sampanie.La desert am avut diferite prajituri si tort.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...