luni, 28 mai 2012

Crenvusti in aluat










Ingrediente:

250 g crenvusti
500 g faina
25 g drojdie proaspata
250 g apa calduta
100 g untura
sare


Cernem faina intr-un castron, punem drojdia in mijloc si adaugam putina apa calduta. Amestecam putin si lasam vreo 10 minute. Apoi framantam adaugand apa calduta si sarea pana obtinem un aluat care se ia de pe maini. Lasam sa dospeasca 1 ora acoperit la loc cald. Cand aluatul a dospit, intindem o foaie mare si ungem pe deasupra cu untura. Il impaturam ca si pentru aluat foietaj . Eu am facut o foaie rotunda care am impartit-o cu cutitul in 8 parti( nu taiem de tot, facem niste raze) si am impaturit fiecare parte una peste alta. Aluatul rezultat il intindem din nou si repetam tehnica . Il mai lasam cateva minute , iar apoi il impartim in doua parti egale. Intindem prima foaie din nou si o taiem cu cutitul in patrate egale. Punem pe fiecare parte cate un jumatate de crenvusti si il invelim. Cand terminam cu aluatul , punem fiecare rulou in tava.Le mai lasam vreo 10 minute inainte de a le da la cuptor. Pentru ca am folosit untura nu a mai fost nevoie sa ung tava. Dam la cuptor pentru 30 minute la foc mediu. Eu a doua parte din aluat am umplut-o cu branza. Sunt bune la micul dejun la o cana de ceai dar nu numai.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...