miercuri, 11 februarie 2009

Cornuri moi in doua culori





















Reteta am luata de la Amalia si cred ca si la Isabel am vazut-o.Multumesc.
Pt aluat:

1 kg faina
2 oua
25 g drojdie
1 plic zahar vanilat
150 g unt
2-3 ling miere(3-4 ling zahar)
250 ml lapte

Se pune drojdia impreuna cu putina apa calduta si faina sa creasca, apoi se adauga ouale, mierea, untul si laptele adaugand treptat faina. Se framanta bine pana aluatul se desprinde de pe vas. Se imparte in doua si intr-o jumatate se adauga cacao. Se framanta bine si se lasa la crescut o jumatate de ora.
Fiecare jumatate de aluat se imparte in 5 parti. Se ia o parte alba si se intinde, apoi o parte cu cacao si se intinde. Se suprapun si se intinde bine si se impart in triunghiuri care se umplu cu dulceata, rahat sau finetti. Eu le-am umplut cu dulceata(ce aveam ).Se pun in tava unsa si tapetata cu faina si se coc la cuptorul preincalzit timp de 20-25 min.
Intre timp se pregateste un sirop din 250 ml apa si 150g zahar.Se trec cornuletele prin acel sirop si se aseaza pe un platou. Eu le-am presarat si cu nuca de cocos.Sunt foarte bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...