joi, 19 martie 2009

Pui pane cu nuca de cocos



















Ingrediente:

8 buc copanele de pui(pulpe, aripioare)
2 oua
3-4 ling faina
150 g nuca de cocos
ulei
sare, piper


Eu am fiert copanelele inainte pt ca am facut si putina supica.



















Dupa ce au fiert le-am scos pe o farfurie. Pe urma am trecut carnea intai prin faina, pe urma prin oule batute si la sfarsit , prin nuca de cocos.In ouale batute am adaugat sare si piper dupa gust.








































































Se prajesc intr-o tigaie cu mult ulei cat sa inoate si se lasa pana se rumenesc frumos




































Noi le-am servit cu piure de cartofi. Sincer mergea si un sos langa dar pt ca am fost cam flamanda( am stat prea mult prin oras) , am renuntat si le-am servit asa simple cate 2 la o portie pentru ca erau cam micute. Oricum nuca de cocos le da un gust f bun.



3 comentarii:

  1. Multumesc mult si la fel pentru toate doamnele si domnisoarele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru blog, e foarte reusit, te asteapta la mine un premiu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm! Foarte interesant! Cred ca am sa incerc si eu. Desi sunt mare fana a nucii de cocos, nu am folosit-o pana acum decat la retete dulci...
    Multumesc si felicitari pt. blog!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...