duminică, 11 octombrie 2009

Pui Stroganoff






Avem nevoie de:

2 cepe
4 buc piept de pui(eu am folosit pulpe dezosate)
1 ardei gras
ciuperci proaspete
2 ling mustar
1 cana supa de pui
1 pahar vin rosu sec
1 cana smantana
1 lingurita sos Worcestershire(eu nu am avut)
2 ling ulei
sare, piper
boia dulce


Incalzim uleiul intr-o tigaie si adaugam ceapa taiata rondele si o calim timp de 8 min...



















...adaugam ardeiul gras taiat bucatele...



















...apoi ciupercile taiate feliute , sare si piper dupa gust.



















Lasam la foc potrivit pana scade apa de pe ciuperci, adaugam mustarul si boiaua...



















...apoi vinul si supa.



















fierbem la foc potrivit pana cand sosul scade si se ingroasa.



















La sfarsit adaugam smantana si luam de pe foc.



















In alta tigaie punem 1 ling de ulei si rumenim carnea de pui condimentata cu sare si piper.



















Servim cu paste(in cazul meu ) sau orez.





4 comentarii:

  1. Foarte bun ! La mine pe blog te aşteaptă doua premii ;) Weekend fain !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Ala!Vin acum sa le ridic!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata bine, dar vreau sa-ti spun sa incerci aceasi reteta, numai cand pui ceapa la prajitsa pui 1 lingura de ulei,50g unt si 30 ml de vin alb si acoperi cu capac si la foc mic 20 minute.Asata ti-am propus ca sa incerci pentru a vedea ca e mai gustos si nu este greu (grasa prjit),sper sa nu te fi suparat dar eu consider ca oameni trebuie ajutati.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult, nu e nici o suparare.Orice sfat e binevenit!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...