joi, 1 octombrie 2009

Rulouri dulci

















Reteta am luat-o din Jurnalul de bucatarie.
Avem nevoie de:

500 g faina
125 ml ulei
125 ml lapte
2 oua
50 g smantana
15 g drojdie
50 g zahar( eu am pus mai mult si tot mi s-a parut ca nu r deajuns apx200g)
1 -2 ling cacao (depinde cat e de neagra)
1 varf de lingurita sare
2 fire de menta.



















Intr-o oala punem la incalzit laptele in care am dizolvat zaharul. Dupa ce a devenit caldut, luam de pe foc, adaugam drojdia si amestecam bine. Adaugam uleiul , ouale, smantana si sarea.



















Amestecam bine cu un tel, turnam peste faina cernuta intr-un bol si framantam pana rezulta un aluat omogen , nelipicios. Impartim aluatul in 2 parti, iar intr-una adaugam cacao . Le lasam ambele aluaturi 30 min intr-un loc caldut.




















Dupa 30 min, intindem cele 2 aluaturi in foi...



















...le suprapunem...



















...presaram menta tocata fin....



















... si le rulam.



















Le taiem rondele si le asezam intr-o tava (eu nu am pus nimic pentru ca mi s-a parut cam uleios aluatul).



















Le mai lasam vreo 10 min sa-si dubleze volumul si le dam la cuptor. Le coacem la foc mediu pana devin aurii.



















Eu le-am mai pudrat cu zahar praf ca nu mi s-au parut indeajuns de dulci.



2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...