vineri, 29 octombrie 2010

Placinte cu branza si marar



















Nu stiu cum se numesc in alte zone, dar eu asa m-am trezit cu ele si asa o sa le zic,vb aia "cate bordeie atatea obiceie". Sunt delicioase.
Avem nevoie de:

500 g faina
25-30 g drojdie
200 ml apa caduta
100 ml ulei
1 lingurita zahar
1 lingurita sare
branza
marar verde( eu am avut pus in congelator amestecat cu ceapa verde, anume pt placinte)



Amestecam drojdia cu zaharul, 2 linguri de apa si o lingura faina. O lasam la crescut 10 min. Pe urma o turnam peste faina si amestecam bine cu apa calduta. La sfarsit adaugam si uleiul si framantam bine pana obtinem un aluat elastic. Il acoperim cu un prosop si il lasam la caldura sa creasca cam o ora.




















Intre timp ce aluatul creste, radem branza intr-un castron...



















...adaugam mararul verde impreuna cu ceapa tot verde, bineinteles maruntite si le amestecam bine.



















Dupa ce a dospit aluatul, il punem pe o planseta (sau direct pe masa ca mine) unde turnam putin ulei. Mie mi-a iesit un aluat asa de elastic si de usor de modelat , ca aproape nu aveam nevoie de ulei. Il impartim in bucatele rotunde pe care le intindem putin cu mana si punem branza pe deasupra ....























.... le pliem si le prajim in ulei fierbinte.





















































Le scoatem pe hartie absorbanta si le servim calde sau reci.




















2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...