vineri, 10 iulie 2009

Chec cu ciocolata alba si stafide


















Reteta am luat-o din Practic in bucatarie.

Avem nevoie de:

6 oua
6 linguri de zahar
6 linguri faina
6 linguri apa
100g ciocolata alba rasa
100g stafide
1 zahar vanilat
1praf de copt
1 esenta de rom (eu am uitat de ea)
putin ulei de uns tava
faina de tapetat
2 ling cacao



















Punem stafidele la inmuiat in esenta de rom(eu le-am pus in putina apa).Separam albusurile de galbenusuri. Batem albusurile spuma cu zaharul si apa...




















...iar galbenusurile le frecam bine cu zaharul vanilat si praful de copt timp de 10 minute.




















Amestecam apoi albusurile spuma cu galbenusurile si adaugam faina in ploaie. Luam 2 tavi de chec, le ungem cu ulei si tapetam cu faina.Din compozitia obtinuta oprim putin unde adaugam ciocolata alba, cacaua si stafidele inmuiate si scurse, iar restul de compozitie o turnam in cele 2 tavi. Turnam apoi si compozitia cu stafidele peste cea din tava. Cu ajutorul unei furculite , amestacam cele doua compozitii pentru a obtine diverse forme.



















Punem tavile in cuptorul incins pt apx 15 min , dupa care se reduce focul.Lasam la cuptor 40 min.


















2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...