luni, 29 noiembrie 2010

Cornulete cu ciocolata

































Avem nevoie de:

50 g cacao neagra
60 g zahar
150 g faina
125 unt sau margarina moale
1 plic zahar vanilat
1 ou
50 g nuci macinate sau migdale
1 plic glazura ciocolata



















Eu am folosit cantitati duble pentru ca din jumatate de compozitie am facut si niste fursecuri cu nuca. Se amesteca faina cu zahar tos, zahar vanilat, cacao neagra si nucile.



















Adaugam apoi untul moale cu aceasta compozitie, oul si framantam cu mixerul.



































Din aceasta facem o bila din aluat care o infasuram in folie si o dam la frigider pentru o ora.




































Incingem cuptorul , tapetam 2 tavi cu ulei si faina si impartim aluatul in 2 parti egale. Din prima bucata facem un rulou care il taiem felii groase de 1 cm.


















Acestea le modelam sub forma de cornulete , care se aseaza in tavi, la distanta unul de altul.



















Din cealalta jumatate de compozitie, intindem o foaie din care taiem cu un paharel sau o forma anume, fursecuri.


































Le punem in tava si le pudram cu nuca inainte sa le dam la cuptor.



















Coacem cornuletele si fursecurile la cuptorul incins timp de 10 minute. Le scoatem apoi si le lasam la racit.
Pentru ornat, punem plicul de galazura intr-un vas cu apa fierbinte conform instructiunilor de pe ambalaj. Punem glazura intr-un vas , introducem capetele cornuletelor in ea si le lasam la uscat. Fursecurile le-am stropit cu glazura.





































Sunt delicioase alaturi de o cana cu lapte.



7 comentarii:

  1. Presupun ca arata foarte bine, dar parca arata un pic ciudatel, jocuri de gatit

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt bune, poate nu arata tocmai perfect din cauza ca ma grabeam sa le fac pt ca nepotelul meu Daniel(pt el le-am facut special , el si le-a ales din multimea de reviste pe care le am )nu mai avea rabdare, si necesita ceva timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. Yammy yammy ,as intra prin monitor :D

    jocuri online

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca sa frecventez mai des blogul tau :P



    jocuri cu masini

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...