miercuri, 18 noiembrie 2009

Peste cu legume




















Avem nevoie de:

4 pesti ( eu am folosit merluciu)
2 ardei grasi rosii
2 cepe
150 ml vin alb
sare , piper
foi de dafin


Curatam pestii, ii spalam si ii portionam .Ii dam prin faina alba si ii prajim in putin ulei. In alta tigaie calim ceapa taiata julien si ardeiul. Dupa ce s-au calit punem bucatile de peste, condimentam , adaugam si foile de dafin si turnam vinul.Lasam sa dea un clocot atat cat sa se patrunda aromele in peste si servim cu cartofi natur si cu mujdei de usturoi alaturi.



















2 comentarii:

  1. esti bravo . foarte interesant blog .

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, blogul l-am facut doar ca si un fel de "caiet de bucate " in care sa-mi scriu retetele cu poze ; imi vine sa si rad acum ce poze mai aveam :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...