sâmbătă, 28 martie 2009

Pizza




















Pt aluatul de pizza:

1/2 cub drojdie
250 g faina
200 apa calduta
2 ling ulei
1 lingurita zahar
sare

Topping:

salam
carnati
sos de rosii(ketchup)
cascaval
condimente(oregano, busuioc)



















Se sparge cubul de drojdie si se dizolva in 2 linguri de apa calduta. Se adauga zaharul si 2 ling de faina si se lasa 10 min sa creasca.

































Dupa ce a crescut...


















... se pune peste faina si se amesteca bine cu apa calduta, uleiul si sarea...



















...si se framanta bine pana se desprinde de pe vas.Se lasa la dospit la loc calduros inca vreo 20 minute.



















Dupa ce a crescut ,...



















... se intind 2 foi, de preferabil cu mana si se asaza in tava.


















Se ung cu sosul de rosii amestecat cu condimentele....



















... si se asaza mezelurile ...



















...si pe deasupra se presara cascavalul ras.Eu mai pun si un ou batut peste cascaval...


















...aici si ciupercute...


















...si se da la cuptor pentru 25 minute.Aceasta e cea mai simpla si cea mai rapida (cu ce am prin frigider)reteta de pizza.





































































2 comentarii:

  1. Buna!Felicitari pentru blog!Am facut si eu pizza si am postat-o pe blog!Si tie ti-a iesit pizza foarte bine!Bravo!Un weekend placut!
    P.S. Te astept in vizita pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, am fost si pe blogul tau si felicitari pt blog.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...