vineri, 1 aprilie 2011

Cartofi cu masline
















Inca o mancare de post rapida si gustoasa.
Avem nevoie de:

1 kg cartofi
1 ceapa mare sau 2-3 mai mici
2-3 catei de usturoi
200 g masline
200 g sos de rosii
1 gogosar rosu
100 ml ulei
rozmarin
sare, piper
1 leg patrunjel verde( eu nu am avut de data asta)




















Curatam legumele, le spalam si le tocam ,cartofii bucati mai mari , ceapa si ardeiul juliene, usturoiul cat de marunt. Intr-o oala punem uleiul la incins si adaugam ceapa....



















...cartofii....



















...ardeiul....




















Le calim cateva minute, apoi adaugam maslinele...




















...sosul de rosii si 1-2 pahare cu apa, ...




















....rozmarinul tocat marunt ....



















....si usturoiul.



















Le lasam sa fiarba vreo 10 -15 minute , potrivim de sare si piper si gata. Am uitat ( dk eu nu am avut....) , la sfarsit adaugam patrunjelul verde tocat marunt.





































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...