miercuri, 15 iulie 2009

Pui marocan


















De mult vroiam sa incerc aceasta reteta si iata ca , ...finally am reusit.

Avem nevoie de:

1 kg carne de pui( piept sau pulpe, eu am folosit pulpe)
250g stafide
1 lamaie
1 portocala
scortisoara
menta
usturoi
ardei iute(eu am folosit chili)


















Portionam carnea de pui in bucati si o punem la macerat pentru 30 de min in zeama de lamaie si portocala amestecata cu stafidele , scortisoara si praful de chili.

















































Pe urma le scoatem si le prajim in ulei incins.



















Dupa ce s-au rumenit, turnam zeama in care au stat la macerat si lasam la foc mic.Adaugam usturoiul tocat marunt si menta la final( eu am folosit menta verde din gradina dar se poate folosi si uscata).



















Combinatia de stafide cu scortisoara si zeama de lamaie si portocala are un gust demential.Merita incercat. Se servesc cu cartofi natur presarati cu patrunjel verde.



















2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...