luni, 16 martie 2009

Revistele si cartile mele de bucate

Vreau sa va arat colectiile mele de reviste(de bucatarie). Cred ca am peste 200.De vreo % ani imi cumpar luna de luna rev Practic in Bucatarie, Carticica Practic si Bucataria pt toti.Chiar regret ca nu le-am descoperit de la primul nr.Mai adaug si Secretele Bucatariei de la Ioana, Bucataria de azi, Click pt femei, Femeia de azi, Jurnalul de bucatarie etc.
















































































































































































































3 comentarii:

  1. Mama mia, dar ai reviste nu gluma

    RăspundețiȘtergere
  2. As dori sa cumpar colectia reviste '' Practic in bucatarie'' si ''Practic idei ptr casa,gradina,apartament''.0743720529

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...