luni, 16 mai 2011

Escalop cu ciuperci




































Reteta preluata de la Laura Laurentiu modificata putin.

Ingrediente:

600-800 g cotlet de porc dezosat ( 6-8 felii)
300 g ciuperci
3-4 linguri ulei de masline
2 catei de usturoi
faina alba
sare, piper
250-300 ml apa fierbinte ( eu am pus vin
alb)
1 lingura smantana ( optional ) ( eu am folosit ambele)
1 lingura sos de rosii ( optional)




















Carnea o spalam, o feliem si o stergem . O batem cu ciocanul de snitele si o condimentam cu sare si piper. Punem uleiul la foc intr-o tigaie si calim usturoiul cateva minute, apoi il scoatem si il aruncam.























Punem apoi feliile de carne si le prajim pe ambele parti.












































Le scoatem cand sunt rumene si le pastram la cald.
























In uleiul folosit punem ciupercile taiate si le prajim putin, apoi adaugam vinul ...











































.... si feliile de carne .























Adaugam sosul de rosii ....,























.... mai completam cu putina apa cand vinul s-a evaporat si lasam la foc mic pentru 20 minute.Potrivim de sare si piper.























La sfarsit adaugam smantana ( se poate servi numai cu sosul de ciuperci dar mie imi place combinatia asta de sos de rosii cu smantana) . Servim cu diverse garnituri ( in cazul meu am ales niste taitei lati).






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...