miercuri, 12 noiembrie 2014

Aripioare in sos dulce-picant pe pat de orez cu legume





Ingrediente :

10 aripioare
1 ceapa
1 morcov 
1 ardei gras rosu
2 linguri sos picant de rosii
1 cana apa
ulei
1 cana orez
1/2 punga legume congelate

Spalam aripioarele si le prajim putin in ulei pe ambele parti . Le pastram calde intr-un vas acoperit . Tocam legumele si le calim putin pana devin moi . Adaugam putina apa si sosul picant ( eu am folosit sos arabbiata gata cumparat ). Punem aripioarele si mai lasam sa fiarba in sosul format vreo 10 minute . Mai punem putina apa daca e nevoie si potrivim de sare si piper . Intre timp , pregatim orezul cu legumele . Am folosit un orez cu bob lung si l-am pus la fiert in 2 cani de apa cu sare . Legumele le-am tras putin la tigaie si apoi le-am amestecat cu orezul fiert . Am condimentat si servim aripioarele cu sosul format pe un pat de orez si muraturi .























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...