sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Peste la cuptor cu portocale si rozmarin











Am mai facut ceva asemanator in urma cu ceva timp, Cod cu portocale si pentru ca mi-a placut foarte mult , am repetat reteta inspirandu-ma  si de la Ana Maria C. Poate o sa credeti ca sunt obsedata cu portocalele dar eu chiar nu le mananc, insa in mancare imi place foarte mult aroma pe care o lasa . Asa ca va invit la o reteta  
delicioasa pentru o duminica in familie sau pentru orice zi cand aveti chef sa mancati peste facut intr-un alt mod decat cel obisnuit. 


Ingrediente:

4-5 pesti ( cod, macrou , pastrav etc )
2-3 portocale
1-2 lamaie
1 crenguta rozmarin
sare, piper
ulei


Curatam pestii si ii spalam bine. Ii uscam cu un servet de bucatarie . Ii condimentam cu sare si per  ( inauntru) si ii umplem cu felii de portocala si lamaie si rozmarin. Ii punem intr-o tava acoperita cu hartie de copt . Scurgem pe deasupra pe fiecare peste putin ulei si zeama stoarsa de portocala. Ii dam la cuptor pentru 30 minute. Servim cu cartofi natur sau alte salate . 






















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...