joi, 20 septembrie 2012

Pulpe de pui in sos de portocale







Stiu ca am mai folosit aceasta combinatie de pui si portocale dar pentru ca mi-a placut , am mai incercat o reteta inspirata de pe ecuisine . Pe cat e de usor de facut pe atat e de gustoasa.


Ingrediente:

4 pulpe de pui
500 ml suc de portocala
1 portocala
2 cepe
2 lingurite ghimbir
1 lingurita miere
sare, piper
ulei de masline
patrunjel



Mai intai spalam pulpele si le condimentam cu sare si piper. Amestecam sucul de portocale cu mierea si ghimbirul  si punem pulpele in acest amestec. Le dam la rece pentru o ora. Ceapa o curatim, o tocam marunt si o calim intr-o tigaie in putin ulei. Apoi o punem intr-un vas termorezistent. Adaugam si pulpele , peste care turnam sucul de portocale. O dam la cuptor pentru 40-45 minute la foc mediu. Mai adaugam feliile de portocale si lasam sa se rumeneasca putin pulpele. Presaram si patrunjel verde ( eu nu am pus ....:)  ) Servim cu garnitura de orez.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...