luni, 16 martie 2009

Papanasi

















Reteta am luat-o din revista Practic.



Ingrediente:

400 g branza de vaci(eu am avut cas proaspat facut in casa)
2 oua
15o g faina
zahar vanilat
1/2 pac praf de copt
500ml ulei
100g dulceata
200g smantana

















Intr-un castron amesteci brranza, ouale, zaharul vanilat si praful de copt.
































Se formeaza un aluat peste care pui faina si framanti pana se poate modela.Eu am pus jumate gris si jumate faina dar mi-au iesit prea tari.Data viitoare o sa fac numai cu faina.




















Pentru fiecare portie socotesti cate doua bucati. Din fiecare bucata mai tai o bucatica de marimea unuei masline mai mari.Din cea mare formezi un cilindru iar din bucata mica modelezi o biluta.


































Bucatile modelate se pun in uleiul incins si se lasa sa se rumeneasca.Se scot pe o farfurie si se umplu cu dulceata. Torni apoi smantana si pui biluta deasupra.Ornezi cu sirop din dulceata(eu am uitat asta).Se servesc fierbinti.














































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...