luni, 2 mai 2011

Rulada cu rosii si crema de branza






Reteta preluata de la Edith .


Ingrediente:


Pt blat :

3 oua
100 ml apa fiarta
50 g amidon
30 g faina
1-2 linguri pasta de tomate
60 g unt topit
1 lingurita praf de copt
sare


Pt crema de branza:

200 g crema de branza ( eu am pus cu verdeata)
3-4 fire de marar verde
sare, piper


In reteta e si usturoi si ceapa verde la care eu am renuntat , dar am adaugat putina branza de vaci proaspata care am amestecat- o cu crema de branza. Batem albusurile spuma cu putina sare, mixam galbenusurile cu apa fiarta , adaugand-o treptat. Faina , amidonul si praful de copt le cernem si le incorporam treptat peste galbenusuri. Adaugam si untul topit si la urma incorporam usor
albusurile batute spuma. O punem intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu faina sau cu hartie de copt si o dam la cuptor la foc iute apx 15 -18 minute ( depinde de cuptorul fiecareia). Rasturnam blatul pe un prosop umed de bucatarie si il rulam in prosop. Il lasam cateva minute asa ( eu l-am lasat de pe o zi pe alta). Amestecam branza de vaci cu crema de branza, potrivim de sare si piper si adaugam mararul taiat marunt. Punem umplutura peste blat uniform si il infasuram strans in folie. Il dam la rece pana a doua zi si taiem bucati mai groase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...