duminică, 27 septembrie 2009

Chec cu pere


















Reteta am luat-o din Practic in bucatarie, dar am modificat-o putin.

Avem nevoie de :

4 pere coapte
150 g faina+ 1 ling faina de tapetat tava
5 oua
150 g zahar
1 praf de copt
1 zahar vanilat
50 g unt
100 g stafide
1 esenta rom

Se inmoaie stafidele in rom si 2 ling apa calduta. Se curata perele de coaja, se tau cubulete, se prajesc in unt si se amesteca pana se rumenesc.Eu in loc de unt am pus 2 ling de zahar sa se caramelizeze , pe urma am pus perele si am adaugat 1 ling apa.Le lasam putin la foc mic si pe urma am adaugat putina scortisoara. Le-am pus la racit intr-o strecuratoare.
Pe urma separam albusurile de galbenusuri. Galbenusurile le punem intr-un castron , impreuna cu zaharul vanilat si le frecam pana se albesc.Albusurile le batem spuma tare cu zahar si un varf de cutit sare.Amestecam apoi albusurile cu galbenusurile, adaugam faina in ploaie si praful de copt. Adaugam stafidele si cubuletele de para si amestecam bine cu o spatula. Turnam aluatul in 2 tavi de chec unse cu putin ulei si tapetate cu faina si le dam la cuptorul incalzit. Cand e gata , il lasam sa se odihneasca 10 min si-l servim pudrat cu zahar.



































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...